..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/09/09

Dagarna går

Det känns som att dagarna försvinner. Veckorna går så snabbt och jag hinner knappt med. Lite ekorrhjulskänsla. I och för sig har jag sovit bort en del tid med, kroppen har behövt det.

I veckan var jag hos läkaren och nu väntar några undersökningar för att utreda hur vi ska kunna minska medicinerna. De är starka och sliter på kroppen så målet är att ligga på en nivå som är precis lagom så att jag inte får en avstötning och heller inte får skador.
Känns skönt att minska dosen men samtidigt skitläskigt, minnet av sista avstötningen ligger kvar och gör sig påmint då och då...

I dag har vi köpt sänglampor, ser riktigt fram emot ruggiga höstkvällar då man kan ligga nedbäddad och läsa en bra bok. Ska börja stänga av TV:n tidigare och läsa istället. Mycket bättre!
I går kom det tydligaste hösttecknet för mig, stövlarna plockades fram!
Förra årets kilklackstövel hänger med i år med och likaså mina stövlar utan klack.
Finns få saker som jag tycker är snyggare än stövlar och stuprörsjeans.

Kram M

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Hoppas du är piggare nu. Ja, den där tv:n surrar ofta mer än vad man egentligen engagerar sitt tittande.
Tycker också det är mysigare att läsa på kvällen....men har hopplöst svårt att lägga ifrån mig boken och somna =/
Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

Anneli sa...

Håller alla tummar jag har för att ni ska komma fram till exakt rätt dosering!
Förstår din oro då du inte vet vad som väntar.............

Ha det bäst,
Kram Anneli

Satu Pysselblogg ! sa...

Hej Malin!
Stort lycka till med medicininställningen!

Kram Satu