..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/08/18

Inbäddad i grönska.

Hej!

I bland stannar man upp och tänker på hur fint det är!
I går blev jag plötsligt medveten om hur förtjust jag är i vårt hus. Det är inte alltid praktisk (och jag får inte plats med en kökssoffa) men det är ändå det huset som vi båda blev omedelbart förälskade i när vi var på visning. Efter en massa hårt arbete har vi skapat ett hus vi älskar!
Här kan man se växthuset som man lätt kommer till via en trappa upp från altanen utanför huset. Även snigelfria odlingslådan syns framför växthuset.

För en bild av framsidan kika här.

Kram M

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så mysigt det ser ut.. Förstår att ni föll för det..

Kram Mia

FruNeroLindström sa...

Så mysig trädgård, och huset är verkligen så vackert.
Hoppas ni fått en mysig kväll och att du får en skön Söndag, Kram Malin