..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/08/13

Detaljer

Det är det lilla som gör det, små pryttlar här och var som får det att bli lite extra mysigt.
Så är det iallafall för mig. Lite nytt och lite gammalt i en härlig röra.
I sommar har vi skapat lite nytt av gammalt, en hylla över köksfönstret. Kan tyvärr inte visa er det idag då jag nyss kom hem från jobbet och mörktet ger inga bra bilder.
I stället visar jag en bild på min vispskål och en härlig gammal nagg.

Kram M

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nytt och gammalt är fint att blanda om man gör det i en fin balans =) Och det gör du..

Kram Mia

FruNeroLindström sa...

Det är ju de små tingen som sätter den personliga präglen och hemma känslan.
Och kombinerat gammalt och nytt är ju ljuvligt.
Ha en riktigt skön Tisdag.
Kramar