..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/07/28

Pysslat

Hej
I dag har vi haft åska, det blir en stund då man inte kan göra speciellt mycket så jag satte mig och pysslade. Ett halsband och lite annat smått och gott blev resultatet.

På förmiddagen var jag på Antikladan. Det var mycket folk och många nya grejer. Egentligen var jag ute efter ett fint gammalt skåp och trots att det fanns många fanns det inte något med de måtten vi behöver.
Hittade en del annat... En handvisp, ni vet en sådan där som man vevar på sidan och så är det två vispar nedtill. Min mormor har en och jag kommer ihåg att den var perfekt om man bara skulle vispa lite grädde till kakan. En jättestor oval ram för ynka 25 spänn högg jag med och en rostig, trasig oljelampa i miniformat som jag tyckte skulle vara perfekt i mitt nytapetserade kök.

Helt plötsligt har jag fått en massa pysselidéer som jag vill sätta igång med bums, tur att jag har en semestervecka kvar!

Kram Malin

Inga kommentarer: