..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/07/05

En bild säger allt

Sommarkänsla i en enda bild.

Efter några mysiga dagar i Alingsås är det dags att röra sig hemåt. Nu längtar både jag och K efter Anders
.
Jag fick plötsligt en temp.förhöjning så om det inte rättar till sig tills i morgon blir det en resa
till NÄL för extraprover. Hoppas på att kunna sova bort det och vakna pigg och kry.

Jag är så tacksam över att jag hållt mig frisk under dagarna i Alingsås. Det märks så tydligt när jag spenderar dygnet runt med syrran hur nedsatt min ork är.
Hon fixar och donar från morgon till kväll men för att klara av
dagen måste jag sova en stund någongång på eftermiddagen. 

I bland vill jag ha mer. Mer ork, mer styrka, fler barn, kunna göra allt jag vill. Inte vara begränsad. Kunna vara i solen, äta vad jag vill. Inte styras i av min stomi i klädval, inte oroa sig för avstötning. Men när önskningarna kommer får jag dåligt samvete, jag får inte önska mer för då är jag inte tacksam över gåvan jag fick. Men jag är tacksam, så oerhört tacksam.

 Men om en magisk ande gav mig tre önskningar skulle en av dem absolut vara självklar
...att jag hade fått vara frisk.

Nästa gång blir det ett ljusare inlägg.

Kram Malin

1 kommentar:

Toregårds lilla Lotta sa...

Om jag hade fått tre önskningar hade jag också önskat att du skulle bli frisk :)

kram på dej min goding!