..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/06/28

Min ring

Hej
Åh, nu kan jag äntligen bära ring igen! Min vigselring går tyvärr inte att få över fingerleden (eller vad kallas det där man börjer på fingret?) trots att jag minskat 3 kilo sedan vi gifte oss har lederna vuxit. Hade ju nyss gjort om min transplantationsring för att den var för stor för lillfingret förstorat den så att jag kunde ha den på ringfingret men inte heller den passar längre!

Istället för att göra om tre ringar och inte veta hur länge jag kan ha dem efter ändringen köpte jag en helt ny.
Hittade en fin Ti sento ring som de minskade. Finns inga ringar som passar mina minifingrar utan jag måste alltid förminska eller specialbeställa.

Jag är supernöjd med resultatet och när mina fingarar stabilierat sig ska jag göra om min förlovnings-, vigsel- och transplantationring till en enda ring i vitguld!

I morgon är min sista arbetsdag, sedan är det SEMESTER!!!

Kram Malin

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så fin, hoppas ni får en riktigt skön semester nu, och att det blir härligt sommarväder.
Kram

Hjärtruds Stuga sa...

Vilken fin ring. Tråkigt att inte dina gamla smycken pasar längre, men det är väl bara att gilla läget antar jag. Smart av dig att göra ett nytt smycke av dem för då är de ju fortfarande med.

Ha en skön söndag

Kram Karin