..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/03/28

Limpa minsann!

Den senaste tiden har det bara funnits köpebröd här hemma så nu tyckte jag att det var dags för lite hemmabakat. Var lite lat så jag testade att göra limpor.
Färrre moment än brödbullar och kul med en ny smak.
De blev härligt stora!
Receptet hittar ni här.
Jag hade inget grovt mjöl hemma + att jag är försiktig med fibrer så jag körde helt på vetemjöl. Kan tänka mig att det är gott med solrosfrön i!

Hej hopp!

2 kommentarer:

ingalill sa...

Mums vad det såg gott ut Malin! Jag fick just en hallucination och kände doften av det nybakade brödet här genom skärmen....
/kram från gamla moster

Tazmania sa...

Hejsan.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag mår bara bra just nu, har blivit lite piggare av mig.
Ville bara tala om att jag "lever" :0)
Har fullt upp på jobbet och sedan hemma efteråt oxå. Som du säckert läst så pluggar jag på fritiden.
Många goa kramar från din lever syster.