..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/25

Pärlor

Hej
I går tyckte att jag var piggare, idag är jag sliten igen. Vi skulle lunchat hos pappa men jag orkar inte. Huvudvärken har dundrat igång igen och jag är trött. Så huvudplanen för dagen blir att tvätta håret, sova och förhoppningsvis orka titta på melodifestivalen med mina godingar.
Tänkte visa några av mina pärlor som ligger och väntar på att bli ett vårigt smycke.

Önskar er en trevlig helg!

Kram Malin

4 kommentarer:

Anelma handarbetar sa...

Ååh så fina våriga färger.
Krya på dig.

Kram Birgit

Photo by Maria sa...

Hoppas du mår bättre nu och kan kolla på melodifestivalen..

Härliga färger, kommer att bli ett snyggt smycke..

Kram Mia

Satu Pysselblogg ! sa...

Hoppas du kryar på dig så vi får se det våriga smycket!
Kram Satu

Anna-Maria sa...

Krya på dig finaste Malin!