..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/04

När det enkla är nog.

Ibland, speciellt efter julen, vill jag skala av. Organisera och ha det lite mindre plottrigt.
Då kommer ofta naturmaterial in i min inredning.
Stenar och snäckskal från sommarens strandpromenader och vårblommor  i massor.


I dag har vi städat. Jag började med att tända en brasa för att mota bort kylan, när vi vaknade var det bara drygt 16 grader i köket och - 16 ute! Sedan var det bara att ta tag i att damma och fejja så att huset blev spick and span igen! Som alltid när jag städar kommer jag på små villospår... Den krukan behöver bytas ut till en annan och vore det inte fint att ha spillkumen i köket ett tag?
Fast idag höll jag mig ganska bra till städplanen för i kväll ska vi bowla och grilla vildsvin. Ja inte samtidigt förstås! Det var K som blev toksugen på att bowla så vi klämmer in det innan melodifestivalen som vi givetvis kommer sitta som klistrade vid. Så är det när man har en liten tjej på snart 7 år!

Kram på er och ha en fin lördag!

Malin 

Inga kommentarer: