..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/24

Lalo

Hej!
Om man är sugen på ett maffigt vårsmycke så kan jag tipsa om märket lalo.
Konstnären Orna Lalo gör fantasifulla skapelser i resin.
Jag har länge sneglat på ett par örhängen och till sist slog jag till. När jag köpte dem satt blomman i en stor örhängesring men jag gjorde om dem lite och satte i krokar i nickelfritt titan.

I dag är jag lite friskare men fortfarande trött. Jag har plockat lite men efter en stund hamnade jag i soffan igen. Verkar som vad det nu var jag åke på dränerar en på krafter.
Lämnade prover i går och alla var fina, ingen strul med levern. Alltid en lättnad att få svar när man inte är i form. Första avstötningen visade sig genom just trötthet, huvudvärk, ont i kroppen och en lindrig feber så kroppsminnet kickar igång och jag blir rädd. Andra avstötningen märkte jag inte ens av i början. Ok att jag var trött men det var alla andra med då så jag tänkte inte så mkt på det.
Hursomhelst, solen skiner och jag har en smarrig kycklinggratäng i kylen. (som svärfar bjussade på i går kväll. Han är grym på att laga mat!) Så livet är ganska gott iallafall!

Kram från Malin


Inga kommentarer: