..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/29

Bakform i porslin

Just en sådan hittade jag på Coop. 99 kronor kostade den och jag tycker att den är så härlig! Det blir lyxigare att både baka i och servera ur en fin form!


Kakan är en chokladkaka med en topping som rinner ned i kakan och gör den saftig och krämig.
Hade med den till jobbet i fredags och allt tog slut utom en liten, liten flis så jag tror att den var uppskattad!
Receptet hittar du här.

Ligger nedbäddad i soffan. Förkyld så helgen har varit väldigt lugn.
Hinner surfa runt och samla en massa inspiration på saker som jag vill göra och pyssla. Jag vill utveckla Ice Resin tekniken och så drömmer jag att gå en kurs i oljemålning!

Vad har ni gjort för kul i helgen!

Kram Malin

6 kommentarer:

Susanne sa...

Jättefint fynd och mumsig kaka ;))
kram susanne

Anonym sa...

Hej :) jättefint!
Du har verkligen "det" för att få ihop alla saker du har. Jättefint - du verkar till att ha en guldgruva i den där Antikladan ; )
Kul att se!
Känns som att du är en människa som tar tillvara på allt som finns omkring dig. Härligt!!

Anelma handarbetar sa...

Mums vilken god kaka.

Krya på dig.

Kram Birgit

Toregårds lilla Lotta sa...

Jepp, kakan var jättegod!
Krya på dig så syns vi när du känner dig bättre....
kram kram

Lilla K sa...

Den ser jättegod ut, snart dags för en fika tycker jag. Kanske inte får din lyxiga chokladkaka men med ditt sällskap blir väl all fika god. Puss på dig/ Katrin

Duvan Linda sa...

Ser att vi har samma smak ;) Jag köpte en cremefärgad pajform på Balders Hage... Fin!!!