..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/06

Snö

Snön har lagt sig som ett förlåtande lager över det grå smutsiga
som har följt oss så länge.
Laleh, Snö. Vilken otroligt vacker låt.
För mig är det den finaste Lalehlåten.

------------

Idag har jag lämnat prover, jag mår bättre nu men kroppen är sliten. Blev totalt slut och fick vallningar av att köra till sjukhuset och gå upp till avdelningen. Jag som hade hoppats på att kunna jobba i morgon fick inse att man behöver kunna göra annat än att ligga i en soffa för att orka jobba.
Ska bli väldigt spännande att se hur mitt HB ligger, om  min oerhörda bländande vithet enbart beror på att det är vinter eller om jag behöver lite järntillskott.
(om inte kommer jag desperat kleta på brunutansol innan jag visar mig ute igen!)

Kram Malin

1 kommentar:

Anneli sa...

Hoppas du är på benen och på bättringsvägen.

Vi är nog lite bleka alla så här års.....men det finns ju hjälpmedel som tur är.
Håller med...."Snö" är mycket fin.

Krya på dig nu

Kram Anneli