..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/03

Kajsa glitterpimpar kottar.

Höstfatet med pumpa, kastanjer och ekollon har nu blivit lite juligare
 med kottar som Kajsa pimpade med glitterlim.


Min svindyra myrsine tokdog helt plötsligt och då passade jag på att köpa en röd julstjärna.
Mysigt och ger verkligen julkänsla! Hyacinten i adventsljusstaken har börjat sprida sin väldoft.
Kajsa speglas i köksfönstret. Hon sitter och scrappar i sitt fotoalbum.

------

Idag har jag blivit ordentligt snuvig, det killar i näsan och jag nyser och snörvlar. Trots det vågade pappa sig hit och blev testperson på en ny maträtt. En fläskfilégryta med lingon och kantareller. Den blev SÅ god och var nästan löjligt enkel att göra så det känns som att vi har fått en ny bjudfavorit.

Nu har jag krupit i min one piece och planerar att bara mysa resten av kvällen. Jag har tänt massor av ljus och ligger med pepparkaksburken inom räckhåll. Det är livet det!

Kram!

Inga kommentarer: