..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/31

Ingen nyårsblåsa men mjuk och skön.

Förr skulle klänningen vara lång, svart och väldigt tjusig. Klackarna höga och sminket välplanerat. Nu gillar jag sköna plagg, stövlar som faktiskt går att gå i utan att få benhinneinflammation och om jag inte känner för det vardagssminkar jag mig även om det är fest.
Bästa nyårsafton tillbringades i myskläder hemma hos syrran. Vi hann helt enkelt inte byta
 om när maten var färdig.
I år tänker jag ha en mjuk sammetsklänning från Cream inköpt på Aztrid.
Älskar den och har mer eller mindre bott i den vid alla julens kalas.
 Halsbandet fick jag av Marita när jag fyllde år.

Vad ska du ha på dig?

3 kommentarer:

Tazmania sa...

Jag ska då inte klä mig i något speciellt. Det blir ett par svarta strunpbyxor grova samt en tunika.
Vi skulle bort men nu blir det inte så som du kanske förstår. Vi blir hemma och tar det lugnt. I år blev det inga raketer heller utan vi har köpt himmelska lyktor som vi skickar upp istället.
Har lite små ont till och från men ingen feber nu så det är skönt.

Jag önskar dig och din familj ett gott nytt år.
Många varma kramar
T

Anonym sa...

Jätte jättefin klänning stumpelistumpan!!

Anonym sa...

Det va petra förresten ; )