..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/16

Angry birds- sluta bajsa på mig!

Seriöst- Hur stor är sannolikheten att en fågel bajsar på en? Och hur stor är sannolikheten att man drabbas av detta öde inte en, inte två eller tre utan FYRA gånger???
Under mitt 33åriga liv har de små kräken lyckats träffa "rätt" hela fyra gånger. Senast idag då en hel svärm av fåglar flög över mig och K. Av erfarenhet sa jag att "Nu får vi skynda oss så att fåglarna inte bajs..." Längre än så kom jag inte innan jag kände en stor blaffa träffa mig vid tinningen.
Det var tacken för att jag pysslade ihop en fågelmatarstation och fyllde den med frön och talgbollar.

Tycker att fåglarna som härjar i centrum borde åtgärdas snarast. Bajs överallt och hela allén är fylld av de skränande odjuren. Usch!

Fast det sägs att det betyder tur när man blir bajsad på av en fågel... så nu hoppas jag på det!

Inga kommentarer: