..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/10

33 år!

I dag fyller jag 33 år och vi har haft kalas! Men firandet började redan kl 8.30 när K och A väckte mig genom att sjönga och hurra för mig. Sedan blev jag överöst med fina presenter. Var länge sedan jag kände mig SÅ uppvaktad, nästan som att vara liten igen!
På eftermiddagen kom familjen och fikade, så mysigt att vara tillsammans. Bättre sätt att fira sin dag finns inte! Mera underbara presenter och mamma hade bakat min favorittårta med marängbotten med Vårgårdaris i. Jag hade gjort en extratårta och båda tog nästan slut. En liten bit mammatårta finns dock kvar i kylen. (till min stora lycka!)
Som alltid startar vi med glögg. I år vit glögg och till det hemmagjord fudge,
 pepparnötter och pepparkakor.

Så här glad blir man när det finns inte bara en utan två sorters tårtor!

---------
Tack för en fantastisk dag!
Kram M

4 kommentarer:

Satu Pysselblogg ! sa...

Stort grattis så här dagen efter!
Kram Satu

Anneli sa...

Många, många grattis till dig!
Hoppas du fortsatte att vara lika glad hela dagen.
Den där tårtan ser ju bara för god ut........

Kram Anneli

Photo by Maria sa...

Grattis så här i efterskott.. De där tårtorna ser ju smarriga ut =)

Ha nu en fortsatt fin söndag..

Kram Mia

Susanne sa...

Hej!
Grattis i efterskott...härligt att bli uppvaktad och fylla år ;))
ha en trevlig helg
kram susanne