..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/18

Skön fredagseftermiddag.

I dag har jag och Kajsa haft myseftermiddag tillsammans. Vi har fikat på stan och lämnat in min "överlevnadsring." Köpte den efter transplantationen men jag har förlorat en hel del kilon sedan dess så nu ramlar den av lillfingret. Nu ska de lägga i lite extra guld så att den passar mellan förlovnings- och vigselringen. Vi kikade in på ett julmysigt Gräddelin och på La Villa. Dessutom hittade vi en fin julklänning till K och en söt bolero. (bild lånad från Kappahl)
Just nu ligger det en del saker och väntar. Gamla handdukar ska bli en duk, en hyacint och ett ekollon i fattigmanssilver ska arrangeras och det finns en hel del att röja upp.
Fast nu fixar jag Kajsas önskemat, fisk i foliepaket med pyttesmå kokade mandelpotatisar och en kall örtsås. Fast såsen kommer bara finnas på min tallrik!

Kram och ha en fin helg!

Malin


3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Låter som en riktigt mysig Fredag.
Fisk med kall sås är gudomligt.
Du får gärna dela med dig av receptet på såsen, tycker det är hopplöst svårt att hitta nya roliga varianter.
Önskar er nu en riktigt trevlig helg,
Kram Malin

FruNeroLindström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Photo by Maria sa...

Mysiga fredagar gillas och helst när den hålls tillsammans med barnen..

Ha nu en lika mysig och fin lördag med..

Kram Mia