..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/20

Önskelista.

Det har efterlysts en önskelista, fyller år den 10/12. Hela 33 år!

Det här smyckeskorset har jag önskat mig av Anders
(vill GÄRNA ha det så om du inte tänker dig det A så skvallra gärna för någon annan!)
Bild från Nordjus.



Skulle gärna vilja ha "snodd", den här från Lidex.

Jag önskar mig även ett par rejält varma vantar så att jag slipper frysa på jobbet.
Tumvantar, fungerar utmärkt med barnvantar i termo, som ni vet har jag typ världens minsta händer!

Ljusstake i fattigmanssilver kan man inte få för många av.

Inte heller fina halsband.

eller

Presentkort på Gräddelin eller Balders Hage.

Vad mycket jag kom på!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

kanon för dina vänner att få reda på vad du önska =)

ha en fin dag..

Kram Mia