..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/21

Nästan färdigt.

Den vitmålade skänken står på plats och akvariumet med. Bara lite kvar att göra. Ena skåpsluckan kärvar och små flisor har lossnat från dörrarna så där behöver jag dutta i färg.


En hyacint till advent och ett stort ekollon i fattigmanssilver. Båda från Gräddelin.
Brickan kommer från Balders Hage i Alingsås.

Så här såg det ut innan skänken kom på plats.

Hej svejs!

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Blev verkligen jättefint.
Hoppas ni får en skön start på veckan,
Kram Malin

Photo by Maria sa...

Snyggare med skänken blev det allt =)
Fast sockerlådorna gillar jag och de kan användas till mycket..

Kram Mia

Anelma handarbetar sa...

Det blev jättesnyggt!

Kram Birgit

Tazmania sa...

Grattis på 4 års-dagen.
Många varma kramar
Tessan

I mina gömmor sa...

Tack! Ja vi är nöjda.

Tack så mycket Tessan!
Kram