..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/12

Laddar för fest

I kväll ska jag på knytisfest. Jag har tonat håret brunt, för att dölja den hemska utväxten och ska snart in till centrum för att handla det sista nödvändiga. Ska bli så roligt!

A och K ska ha myskväll här hemma, skönt att de får rå om varandra
 helt själva och slippa mig i bland med!

Nu gäller det bara att jag blir lagom trött i morgon då det är farsdag.
Har ordnat skjuts hem så det finns risk för att jag är lite lagom seg...

Det blir inte så mycket pysslade just nu, har ont i lederna igen och då är man inte speciellt sugen på finlir som att sitta och sy för hand på Tildatomten. Ett halsband tänkte jag ev slänga ihop tills ikväll om jag inte har ngt som passar. Fast jag KAN ju faktiskt titta efter ett i en butik med!

Hej hopp och ha en riktigt trevlig helg!

Malin

Inga kommentarer: