..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/04

Gammal klocka

I somras när jag och Sussie var på loppisrace hittade jag en klocka som jag blev förälskad i. Den är från 1950 och urverket hade gjort sitt så jag bytte det och delar av visarna mot nytt.
Jag älskar den och den passar så bra i vårt kök!

Visst märks det att det börjar bli svårt att ta foton nu! Mörkret är inte direkt fördelaktigt för att få ok bilder. I dag fick det till och med bli med blixt.

Nu är det A som ska vara hemma och höstlovsmysa med K och jag som ska ha kompentensutveckling på jobbet. Känns som måndag då jag har varit ledig i två dagar så helgen kommer komma snabbt!

Ha en finfin fredag!

Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det förstår jag! super fin kram Sussie. Längter till nästa loppisrace <3

Therese sa...

Å vad snygg din klocka blev.
Håller med dig, fotografierna nu är rent av hopplösa!
Hälsn. Therese