..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/23

För en fryslort

Hör ni som jag till de som fryser så fort det bli lite kallt ute? Kylan går in ända in i märgen och sedan är det nästan omöjligt att bli varm igen!
Mina vinterstövlar hade gjort sitt så jag gick in i en skobutik och bad dem plocka fram de varmaste stövlarna de har. Spelar ingen roll hur de ser ut bara jag slipper frysa om fötterna!
Av två alternativ så var de här de skönaste. Ullsulor och en extrastumpa i så ska jag förhoppningsvis vara varm i vinter. Oavsett om den blir blaskig eller vit.


I dag hade jag lovat K att hon fick ta med sig två vänner hem. När jag kom till fritids var det 4 tjejer som lekte för fullt så då hade jag inte hjärta att bara ta med tre av dem så nu leker alla fyra glatt tillsammans uppe i K:s rum. Härligt att de leker så bra att jag bara kan sitta och dricka kaffe och vila!

Nu ska jag pilla lite med ett halsband som jag började på i går.

Kram Malin

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

De där kikade jag med på i vår lilla skoaffär.. Ser hur varma och sköna ut som helst.. Borde jag ha på jobbet som är ute och promenerar minst 1 timme vart arbetspass hur vädret än ser ut =)

Kram Mia

Anonym sa...

med dom dojjorna kommer du vara varm o go om fötterna !! kram
petra

FruNeroLindström sa...

Men vilken tur att de inte bara är varma, de är ju faktiskt snygga också!
Ha en riktigt skön Fredag,
Kram Malin

I mina gömmor sa...

Nu är de testade och de klarade en skogstimma utan minstaste lilla frys! Fast i plusgrader ska väl tilläggas! :-)