..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/13

En ängel flyttar ut.

Det känns nästan som att Tildaänglarna blir små personligheter och jag har svårt att skiljas från "min skapelse." Speciellt nu då den suttit hemma på en hylla och väntat på att packas in i paket till mamma som fyller år idag. Nu har den flyttat och mamma är lycklig!

Var så mysigt på kalaset idag! Sagt det tidigare och säger det igen-jag har världens finaste släkt!
Hade trott att jag skulle vara sliten efter gårdagens fest (som var SÅ kul!) men jag har varit rätt så pigg. Blev inte många timmars sömn i natt, dels blev det sent och dels så var Kajsa väldigt ivrig att fira sin pappa så kl 6 kom hon in och frågade om det inte var dags att ge pappa paketet! Då hade jag sovit i 4 timmar och hon fick vänta till 8 innan hon kunde kila efter paketet.
Det kanske är så att underbara männsikor fyller på så mycket energi att man klarar mindre sömn!

Kram M


11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar att ta väl hand om Tilda!Hon trivs redan bra på soffan.Tack för att ni kom och gjorde min dag så fin! Kram mamma

Linda sa...

Visst har vi den bästa släkten! Det var så mysigt idag, alltid så härligt när vi träffas allihopa! Kram syster

Anelma handarbetar sa...

Ååh så fin Tilda är. Jag förstår att din mor blev glad för den.

Kram

Hanna sa...

Jätte fin Tilda ängel! Vilket jobb, mycket pill va? =)

Anneli sa...

Oj, så fin.
Har du sytt den?

Måste vara oerhört svårt!
Vilket pyssel......

Ha det fint,
Kram Anneli.

Satu Pysselblogg ! sa...

Åh vilken dam, gillar frisyren skarpt! Kram satu

Satu Pysselblogg ! sa...

Åh vilken "Donna" gillar frisyren skarpt!
Kram Satu

I mina gömmor sa...

Ja hon är hemmasydd och ja det var pilligt! Fast roligt var det!
Tycker också att hon är en Donna! Känns lite damig och nästan lite överklassdryg! :-)

Annica sa...

Halloj Malin!

Såg din kommentar på min blogg. Halsbandshängaren är köpt på Prickig Katt i Göteborg. Kolla om de finns kvar, det är ett år sen jag fick den...

Bara för att jag är nyfiken, hur hittade du min blogg :)?

Ha en fin dag!

mvh Annica

Anonym sa...

Hej bästa Malin! Vilken fin ängel du gjort. Du är så duktig! Ha det så gott så hörs vi snart. Många kramar Sarabara

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vad skulle man vara utan sina goa släkt? lyckans din mamma jag bara älskar Tilda änglarna..hAR TYVÄRR ALDRIG TAGIT MIG FÖR ATT GÖARA NÅGON DET VERKAR SÅ PILLIGT(HAR TVÅ KROPPAR LIGGER)
kram och ha en bra dag½