..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/02

Älskade Sara

I dag har jag haft min underbara Sara här. Vi har vuxit upp i stort sett som systrar. Vi bodde i husen bredvid varandra och hängde ihop i vått och torrt! Vi har haft så mycket kul ihop!
(Jag till höger, lockigt hår redan då.)
Vi har delat allt. Barbiedockor, kärlekssorger, kläder (när vi gick i alldeles för korta kjolar och hade för mkt smink) och glädjen i att få barn.
Nu är det våra småttingar som leker med Barbie och har kul ihop!

I dag har vi varit på Innovatum, målat glas, lekt i låtsasaffären och haft det kul.
Alltid så härligt att träffas och det ger så mycket energi att vara i Saras närhet.
Hon är helt enkelt en av de människor som ligger mig väldigt nära hjärtat!



2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Riktiga barndomsvänner ska man hålla hårt i.
Finns inte mycket viktigare personer i ens liv utöver familjen.
Ha en skön Torsdag, kram M

Eva i Skoftebyn sa...

Vilket härligt kort Malin! Väcker mycket minnen från när man var liten :) Kram Eva