..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/11/26

Adventsljusstake 2011

Vilken härlig lördag! Ett besök på Antikladan med kära Ingalill och sedan fika med densamma och mamma. Ett snabbt besök av kusinvitamin och hans sambo och sedan gott käk. Vi hade tänkt att gå på bio eller gå ut och äta men vi hittade faktiskt ingen ställe som inte hade julbord som vi ville gå till så det blev restaurang Malin i stället. Fast det var lika bra det för då fick vi lite extratid med mamma istället.

På Antikladan hittade jag en underbart vacker skål
som nu får tjänstgöra som årets adventsljusstake.
Vitmossa, taklök, hyacint och tazettlökar trängs tillsammans med de fyra ljusen.
Som tur var slog jag till och köpte en adventsljusstake på loppis i somras. Den var som en ring med fyra hållare på och var perfekt att lägga i skålen.
Den är faktiskt finare i verkligen än på bild...

Hoppas att ni haft en mysig lördag!

Kram

9 kommentarer:

Marie sa...

så snygg

I mina gömmor sa...

Tack! :-)

Anelma handarbetar sa...

Jättefin Adventsljusstake!

Kram Birgit

FruNeroLindström sa...

Vadå finare i verkligheten? Den är ju jättefin. Du är så grymt duktig.
Ha en riktigt mysig 1:a advent, kram

Anonym sa...

Helsicke vad det blev SNYGGT!!!!
Tack för igår! Det var så mysigt!
kram ip

Lilla K sa...

Du är så otroligt duktig Malin, allt du gör blir ju så fint :) Kram Katrin

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vilken fin spilkum!

Nu var det ett tag sedan jag var på Antikladan, får se om jag kan planera in ett besök före jul:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Liza sa...

Vilken superfin skål, den blev ju perfekt som ljusstake!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Linda sa...

Hej, vad fint det blev! Underbar skål, tänk den full med jordgubbar till sommaren...Kram Linda