..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/10/23

Jäsikens stolt!

I dag har A tagit upp båten och jag och K har bara slappat och myst. Det bästa sättet att bli frisk på! Vi har läst många kapitel ur en  LasseMajabok och jag har pysslat och fixat lite här hemma.
Just nu känner jag mig väldigt stolt! Jag har nämligen skruvat fast ett hyllplan på ett gammalt fönster. Jag älskar att klara saker själv, att inte behöva hjälp från A fast det är lite tyngre
och att man behöver använda verktyg.
Hyllplanet är en gammal bräda som jag hittade i skogen när jag var ute med jobbet.
(Regeln att man inte får ta med pinnar och brädor från skogen gällde visst inte den gången! Lite orättvist tyckte barnen!)

Nu ska jag fixa en upphängningsanordning och sedan upp på väggen!


Kram Malin

Inga kommentarer: