..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/24

Sköna lördag

Hej

Lördag, finns det en skönare dag?

K är på en teater med sin farfar och jag ligger i soffan framför brasan och knappar på datorn. Fortfarande i nattlinne fast klockan är 12.40. Tycker det är lyxigt att kunna få ta det lugnt och bara bösa runt här hemma!

Fast om den stund ska jag till Nossebro. I dag skulle Anders hämta stomihjälpmedel på apoteket, det var beställt och skulle komma idag. Men icke sa nicke...varorna hade hamnat i Vänersborg och därför skickats tillbaks till Göteborg. Ok, det var inte livsuppehållande mediciner men utan plattorna får jag sår på huden som tar tid att läka. Som tur är ringde jag kundtjänst som kunde ragga upp ett paket i Göteborg. Min kompis som bor i GBG var gullig och hjälper mig att hämta ut plattorna och eftersom
de ska till N-bro idag så kan vi ses där.

Vad det gäller hjälpen jag önskade få från sjukvården med min stomiknopp så har nu min ordinarie läkare skickat tillbaks mig till stomimottagningen. Ingen verkar vilja ta hand om mig.

I morgon ska jag och Liselott till Ullared!
Ser verkligen fram emot att åka dit!
Dessutom ska vi kika in på Panduros utförsäljning och förhoppningvis hitta billiga Tildatyger,
de är ju så söta!

Kram på er och ha en underbar helg!

Inga kommentarer: