..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/30

Ledig dag

Hej
Vilken härligt, vacker dag det har varit idag! Solen har skinit hela dagen
och dessutom från en klarblå himmel!

I dag fick jag äntligen komma in till sjukhuset. Min stomiterapeut hade ingen aning om vad det kunde vara men hon tyckte att det såg sjukt ut och kändes dåligt. Nästa steg är att hon ska visa en bild på den för sina kollegor (jag hade tagit ett foto som hon kopierade över till sin dator) och sedan ville hon att jag ska träffa en kirurgläkare för att se om han kan tänkas veta vad det är. Tyvärr skulle nog det besöket kunna dröja då de har mycket att göra nu. Vill så gärna ha ett svar på vad det kan vara! Jag får alldeles för många dåliga tankar när man inte får någon klarhet i det. Det ligger som en ständig oro som är tröttade och stressande. Det går inte heller att koppla bort det då jag i stort sett hela tiden känner av det,
det gör ont och irriterar.

 Linda och barnen var här och passade K när jag var på sjukhuset och sedan åt vi lite lättlunch innan vi gick till en lekplats. När vi var superkaffesugna gick vi hem och åt äpplepaj.

Jag fick fina höstblommor av syrran som hon hjälpte mig plantera.
Var dags att byta pelargonen mot något nytt så jag blev så glad!

Nu är jag trött, riktigt trött så i kväll ska jag bara vila och ta det lugnt! Jag ska tända ljus i hela vardagsrummet och krypa upp i soffan med en bok eller tidning och bara vara.

Inga kommentarer: