..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/05

Lager på lager, på flera sätt.

Här ligger jag under lager på lager. Fryser och känner mig trött och lite risig. Hoppas att det inte blir något värre så att jag är pigg i morgon igen. Ögonen vill bara blunda men det känns som en dålig idé att lägga sig kl 18. Kan hända att jag slumrar lite i soffan, det känns mer legitimt att sovai soffan än i sängen. Då har man ju iallafall inte lagt sig för natten!

Något mer som har fått lager på lager är en blomma som numera står i både kruka och korg.

I dag besiktigade jag bilen, inga anmärkningar! Skönt att slippa åka dit igen, har dragit mig för att boka tid och åka dit. Vet egentligen inte varför, är ju inte jobbigt på det sättet-är nog mer att det är så tråkigt! Hade iallafall bra sällskap, Kajsa var med mig.

Den här veckan ska jag två vändor till NÄL, dels på vanlig läkarkontroll och dels på en undersökning.
Jag hoppas att få sänka kortisonet lite men förmodligen får jag ligga kvar på samma dos. Mina leder värker i perioder (verkar ha samband med när jag har en förkylning i kroppen) så det kanske är bäst att ha kvar kortisonet. Men så SKÖNT det vore att minska lite till!

Kram, Malin

2 kommentarer:

Anneli sa...

Stackars dig....hoppas du inte blir sjuk!

Kanske kan vara bara det trista lite ruggiga vädret......

Hoppas allt går bra på dina läkarbesök, fina du.

Kram Anneli.

I mina gömmor sa...

Tack Anneli, jag tror att det kommer gå bra! Blev ett halsont men jag har bäddat ned mig och sovit många timmar i dag så jag hoppas på att det försvinner snabbt!

Kram!