..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/15

Små sura droppar

En liten flaska, inte mycket mer än 6 cm hög, rymmer välsmakande droppar.
 Nämligen Rena Citron Draaber.
Skulle inte få för mig att använda dropparna, har ingen aning om hur gamla de är
 men flaskan är söt i min höga kökshylla!
Från Antikladan.


Idag har K varit sin första dag på fritids. Jag vet inte riktigt om det var jag eller hon som tyckte att lämningen var tuffast. Inga tårar från varken dotter eller mor.
 (fast jag var tvungen att ringa A och berätta hur det kändes! Hade ju inte direkt lipat framför K men kanske lite i smyg om jag inte hade varit tvungen att köra bli till jobbet)
Hursomhelst-Allt gick bra och K tyckte att det hade varit en helt ok dag.

Jag tror att hur gammalt ens barn än blir så kommer man fortfarande känns oro för att det ska trivas och må bra, hon är ju trots allt mitt hjärtegryn!

Kram Malin


2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

Ja den var urgullig - den lilla flaskan :-) - gammalt stavningssätt - två AA´n istället för Å - och skruvkorken skvallrar oxå lite om ålder ;-)

visst är det svårt att sluta bekymra sig om barnen - härom dagen var min son (45 år) så sur o trött så jag kokade kaffe o åkte till garaget med bullar - o så fikade vi tills jag fick se ett leende på hans läppar ;-)
kram söta malin!

Anonym sa...

Precis så är det Malin!
Kram mamma