..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/27

Nytt i vardagsrummet

Ut med sommaren och in med hösten är vad som gäller nu! Passade bra att greja med det idag när regnet har envisats med att falla hela långa dagen. En ny enfärgad, milt gråblå trasmatta (från COOP!!!) ersatte den lila ryamattan och kuddarna matchar nu pläden jag sytt.
Annars har jag mest flyttat runt på saker, bra sätt att få det att bli som nytt hemma.

Jag är supertrött på allt gullesnuttigt och spets och vill ha rejäl inredning i blekt rött, vitt och beige. Lite jobbigt för jag tycker fortfarande att det är väldigt fint men jag vill inte ha det runt omkring mig!

Nu ska jag strax släcka ljusen och krypa med under täcket, känns som att jag är extra seg efter en dag när luften varit åsktung. Hoppas att vi får lite sol i morgon.

Kram Malin

Inga kommentarer: