..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/04

Sammanfattning av dagen.

Kan göras i en enda bild.

I dag har vi nämligen bara slappat! Jag har sovit tre timmar på förmiddagen och A och K har träffat farfar och grejat i trädgården. Efter maten svalkade sig K i vattenspridaren och  nu sitter vi alla tre i skuggan och njuter av stillheten och värmen.

Vilken underbar ledighet vi har och har haft, solen skiner och vi har åkt runt och träffat vänner och släktingar. Känns som att det blir en lång minisemester när man hittar på lite olika saker.

I går var vi i Alingsås jag och K och hälsade på min gamla "bästis". Ett fint hus på deras gata var till salu och genast blir längtan tillbaks till Alingsås stor. I hjärtat vill jag inget hellre än att bo där men det finns för mycket som binder oss här. Jag tror inte att det är så lätt att få jobb med mina begränsningar och dessutom är det en stor fördel att ha NÄL så nära. Men jag VILL bo nära mina fina vänner och min älskade syster!
Någon gång ska det bli så, det har jag lovat mig själv!

Nu ska vi fortsätta njuta av dagen!

Kram på er!
Malin

Inga kommentarer: