..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/20

Jag lever!

Hej
Fanns tydligen en viss oro att min bloggfrånvaro tydde på att något hade hänt. Kan meddela att jag mår fint och har hämtat mig efter min rejäla bonnförkylning! Ingen avstötning eller annat i kroppen.

Har helt enkelt inte haft så mycket att blogga om, snuva, halsont och hostningar är inte alltför intressanta och att greja här hemma så att det fanns roliga bilder att lägga ut har jag inte orkat. Men som sagt så är jag tillbaks så nu ska bloggtorkan vara över!

Ligger och varvar ned, vi har haft en mysig kväll på Rutan på landet.
Söta Sussie har fyllt 40 och vi firade henne med en kurs i plantering i kruka och midsommarkransbindning. En massa tips hade själva Rutan att ge oss bla att man ALLTID ska snitta om blommor även om de bara varit utan vatten i 5 minuter och att en bra planteringsjord är A och O. Billig jord består tydligen mest av torv och är näringsfattig så man vinner mycket på att köpa finare jord!

Så här blev min plantering.




Nu ska jag försöka sova innan väckarklockan vill ha upp mig igen!

Sov gott!

Kram Malin

Inga kommentarer: