..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/13

Alldeles förtjusande ljuvligt

Hej på er
Jag har gått och blivit förkyld lagom till skolavslutningen, fast jag är inte jättedålig bara irriterade skav i halsen och lite småsnuvig. Ni vet så pass att man är i gång och jobbar och livet flyter på som vanligt men man är lite off och trött. Därför var det extra skönt att lägga sig i schäslongen i tornrummet och blogga lite. Här inne är det tyst, svalt och allt som finns här inne är vackert. Jag älskar rymden i rummet för även om det är ett väldigt litet rum gör takhöjden att det blir luftigt och stort.
Det är helt enkelt alldeles förtjusande ljuvligt här inne!

Förra veckan var jag hos tandläkaren och gjorde avtryck till blekningsskenor! Trots att jag borstar, tandtrådar och sköljer med flour har mina tänder en viss gul nyans som jag har tröttnat på. Jag vill kunna le utan att tänka på det så nu blir det tandblekning! Ska bli spännande att se vilket resultat det blir.

Nu ska jag gå och dela mediciner, det är helt tomt i dosetten. Varje vecka äter jag 140 stycken tabletter! Dels är det mediciner mot avstötning och dels är det mediciner mot medicinerna. Detta för att avstötningsmedicinernas syfte är att sätta ned min kropp så pass mkt att den inte fattar att jag har ett främmande organ i mig. Dessutom är en del av tabletterna  tillskott av sådana ämnen jag har för lite av i kroppen. Inte konsigt att man blir lite sliten i bland när man tänker på att jag stoppar i mig så mkt skit!
Det sjuka är att jag glatt stoppar i mig medicinerna men starkt överväger om jag verkligen behöver en alvedon när jag har feber! :-)


Hej hopp! I morgon är det skolavslutning på jobbet!

Kram Malin


2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

Krya på dig Malin - så underbart det låter med ditt tornrum - jag har det på samma sätt med mitt "Mormorsrum".
läkande tisdagskram från mig
gisela

I mina gömmor sa...

Det är BRA att ha ett rum för avkoppling. Man ska ta sig tid att vistas i det bara!

Kram