..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/05/19

Trädgårdsblommor

I dag har jag VAB, Kajsa har feber. Hon är inte speciellt trött så hon leker och sköter sig själv. Då passar jag på att röja lite här hemma. Konstigt nog är det så att när man börjar röra runt i sakerna så blir det mer orodning är från början! Så nu tog jag en välbehövlig paus.
Men är det inte så att ur kaos föds ordning? Jag hoppas det!

Det grönskar och blommor i trädgården och lite av det vackra fick flytta in.
Favoritduken hänger på tork så man ser mer av bordet. Jag skulle så gärna vilja ha ett vitt gammalt bord men när man är två om besluten så får man välja sina "strider!"

Slutpausat. Dags att kavla upp ärmarna igen.

Hej hopp städmopp!


1 kommentar:

Anonym sa...

Om du vinner striden och "får" ett nytt köksbord kan jag tänka mig att ta över era stolar. Ångrar mig så att vi valde stoppade :)

Kram H