..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/04/28

Greengate

Hej!
Är ni som jag som prenumererar på tidningar för premiens skull? Alltså precis som de vill, man faller för fresetelsen och sedan för tidningen. Tidningen Isabellas hade ett erbjudande där man fick två Greengatmuggar, var ju bara tvungen att hoppa på det! Att jag dessutom från andra bloggare nu i efterhand fått höra att det är en kanontidning gör det inte sämre!

I dag damp muggarna ned i brevlådan.
Sötaste lilla trycket i botten inuti muggen.

De små lattekopparna flyttar runt i köket, nu står de på kryddhyllan.

Vet ni, K har börjat ljuda fram och skriva ord! Så roligt att se det bubbla fram ur henne. Så coolt att den helt plötsligt finns där kunskapen. Det är nästan som trolleri!

Kram!

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

haha - jag är precis likadan ;-) - ofta blir jag glatt överraskad av premien - men det har hänt att jag har undrat varför jag prenumererade....
Jag har mina favo-tidningar - Hem o Antik - Antik& Auktion och Allt i hemmet ;-)
kram på dig malin - det var mycket söta muggar!

I mina gömmor sa...

Min svärmor var sådan att hon prenumererade på allt mest för premien, hände ofta att jag fick både premie och tidning! :-) Ska testanågon av dem nästa gång jag köper tidning.

Kram