..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/29

Vårt hem är rörigt, stökigt och dessutom dammigt!

Så är det när man lever mitt i en ombyggnation, framförallt är det saker, möbler och textilier som ska in i tornet som stökar till det. Man får ju ingen superlust att städa speciellt noga när det ligger kartonger överallt så det blir en halvhjärtad dammsugning då och då. För att glömma röran får man försöka titta på de fina sakerna i stället, tex de små snödropparna som K plockade in idag.

Jag gillar att ha många små glasvaser bredvid varandra.


Duk från Ullared. Liten spetskant och prickar.


I dag har K:s förskola varit stängt så vi har träffat Liselott och hennes två sötnosar. En fika på stan och lite shopping blev det och sedan lite lunch och lek här hos oss. Mysigt!

Nu slappar vi ett tag innan det är dags för K.s gympa. I dag är det min tur att sitta i omklädningsrummet och vänta. Tänkte utnyttja timman till att läsa inredningstidning och äta godis.

Kram!

Inga kommentarer: