..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/18

Lat fredagsmorgon.

Det är fredag... skön känsla! Har de två senaste dagarna haft så god tid på mig på morgonen så från att inte ens ha haft tid att dricka morgonkaffet kan jag i dag dricka kaffe i lugn och ro.
 Läsa lite nyheter,slöa och tom blogga!

I dag var hela marken vit igen. Snickarna fick börja med att skotta av byggställningen innan de kunde fortsätta snickra. De har faktiskt kommit riktigt långt! Fönster och innertak är satt, de har börjat pilla med en inbyggd hylla och idag verkar det som att de ska fixa fönsterbrädor.
Det blir verkligen fint och högt i tak! Funderar väldigt på vad vi ska ha för taklampa, är rädd att de flesta kommer se små och fjuttiga ut så vi skulle nog kunna ha en stor monsterlampa utan att det skulle se konstigt ut! Är det någon som har ett tips på en snygg lampa för en inte alltför stor peng så tar jag tacksamt mot det!

Ska föresten till Ullared! Vi är ett gäng från jobbet som åker så nu har jag börjat skriva listor! Leksaker till K:s 6-årsdag lär det väl bli och en lång stunds flanerande på inredningsavdelningen. Hoppas, hoppas, hoppas att jag håller mig frisk så att jag inte missar det! Om inte annat har min syster i ett svagt ögonblick lovat att om jag blir sjuk så ska vi åka dit precis  när jag vill.

Kram på er och ha en fin fredag!

4 kommentarer:

Ingalill sa...

Kristallkrona Malin!! Finns säkert på Antikladan. /kram ingalill ingemar berit kenzo

Hildas hem - Sofia sa...

Jag tycker att Ingalillsförslag här över om en kristallkrona låter läckert!

En fin fredag önskar jag dig också.
Kram Sofia

I mina gömmor sa...

Ja visst hade det varit fint! Vi har funderat på att flytta in den vi har i sovrummet dit. Alla som jag tittat på som jag gillar har legat i 5 -10.000 kronorsklassen och det känns inte aktuellt! Får kika vidare!

Kram på er alla!

FaB Keramik sa...

Hoppas att du håller dig frisk då!
Ha en fin helg!
Kram frida