..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/27

Hej kära vänner och annat löst folk!

Nu ligger jag lätt mörbultad i soffan och vilar efter en intensiv men väldigt rolig helg!
Gårdagens Ullaredsresa resulterade i många påsar! Vi hade verkligen kul, både i bilen och där inne. Det fanns så mycket fina saker och jag handlade en hel del till tornet och annat smått och gott.
När vi kom hem värkte både ben och fötter och jag tror att vi gick minst en mil när vi snurrade runt i shoppingmeckat!

I dag började jag dagen med styrketräning. (halvt död efter mitt vanliga pass) och sedan lunchade vi hos mamma där K hade sovit över.

Har inte orkat ta ett enda kort men det kommer bilder allteftersom de placeras ut i vårt hem.

Kram på er!

Inga kommentarer: