..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/24

Blommor igen

Godmorgon!
Torsdag igen, veckorna bara springer i väg. I dag har jag haft K hemma på morgonen, känns bra att långsamt gå tillbaks till normala rutiner. Mitt HB är fortfarande lågt med de övriga värdena har faktiskt nästan gått tillbaks till mina normala. Önskar att HB gick upp nu med så att jag får bli lite piggare men under förutsättningarna så mår jag faktiskt bra!

Hade min syster med barn på besök och av henne fick jag tre fantastiskt vackra magnoliakvistar.

Lilla K strutsade runt i soffan och fastnade på bild hon med.

 De små körsbärskvistarna som jag tog in för några veckor sedan sprider glädje i köket.


Ha en fin dag och var rädda om er!

Kram från Malin

Inga kommentarer: