..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/06

Altrat ägg

Man ska inte pyssla när man är kräktrött, senast för några veckor sedan pratade jag och en kompis om att när man är så trött så ska man bara lägga sig i soffan med en kopp te och en mysig tidning. Men pga hjärnsläpp satt jag där i alla fall och fepplade med småpryttlar som stutsade i golvet gång på gång. I den lilla berlocken står det Spring Time men om jag hade gått på känsla så hade det stått Jävla Skit. Fast nu när jag ligger här i soffan känns det väldigt bra, och jag ska faktiskt koka lite vatten och hämta Jeanne d´Arc Living.

På tal om hjärnslapp hade jag totalt glömt bort koden till vårt larm! Stod där framför en pipande box och testade alla koder jag kom på tills det började tjuta och larma. Fick ringa A och fråga vad vi har för kod! Fattar inte hur det bara kan försvinna ur huvudet? Kanske varit lite för ivrig med att komma igång med livet och gjort lite för mycket så att hjärnan kopplar bort! :-)

Så här blev iaf ägget.

Kram från Malin

3 kommentarer:

Liselott sa...

Hoppas du känner dig bättre. Och att proverna är bra.
Var hittade du mossan?

Kramar
Liselott

I mina gömmor sa...

Mossan fanns på Blomsterlandet, fråga efter Spansk mossa i snittblomsdisken. Var i lösvikt och jag gav 18 kr för en påse med ganska mycket i. Kram

Liselott sa...

Tackar för det.

Kram