..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/25

Vinterkräksjukan

Det var vinterkräksjukan jag dragit på mig. Kommer ligga kvar i helgen och efter det får vi se. Har lågt blodtryck och ska ev få mer kortison under en period. Kan bli långdraget iom att jag är immunnedsatt. Roligare kan man ha men jag är väldigt tacksam över att jag fått behålla medicinerna! Ni får ringa till mobilen om ni vill! Alltid trevlig med ett avbrott i tvtittandet, slumrandet och på att lyssna på min demente, vrålandes granne i rummet intill!

3 kommentarer:

Tillsammans Hemma sa...

Stackar, stackars dig! Jag lider med dig för den sjukdomen är verkligen för vidrig och extra jobbig för dig förstår jag.
Tur att Tv:n finns när man ligger på ett trist sjukhusrum.
Jag hoppas du blir bättre snart!
Varma hälsningar från Loo.

Anonym sa...

OM du har dator kan du alltid surfa runt på handigahander.com tror du skulle gilla den sidan. Puss o kram katrin

I mina gömmor sa...

Loo, tack! Ja TV:n var en räddning! Tittar inte på TV annars så alla repriser var ju som nya för mig! Kram

Katrin, ska kolla in sidan!