..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/13

Två lador på samma dag.

I dag har jag och Liselott varit på shoppingtur, vi började på tygladan. Köpte fina tyger som ska bli mössor till K och hennes kusiner. Killkusinen vill ha en "horange" mössa. Det fick bli orange bilfronter på mörklila tyg. Velour och trikåtyger åkte ned i påsen.
Sedan åkte vi vidare till antikladan, så roligt att gå där och lyfta och klämma på alla fina saker. Fick tag på söta små saker som kommer lottas ut här framöver! Helt plötsligt så stod den där...en vacker liten möbel. vit och skavd och underbar! Nu står den här och väntar på att få en plats.

Har så många saker jag vill fota och visa er nu men jag väntar tills i morgon då ljuset kommer tillbaks!

Just det, idag är sista dagen att var med och tävla. I morgon drar vi vinnaren.

Kram Malin

Inga kommentarer: