..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/27

Skidor

Kan ni tänka er, jag tittar på skidåkning! Då måste jag väl vara riktigt sjuk! Tycker dessutom att det är rätt kul med slalom... Seriöst så är jag piggare. Blodtrycket ligger normalt. Prografhalten vet vi inget om för labb hade 'glömt' att skicka provet för analys i göteborg. Är inte speciellt nöjd med det men den fantastiska personalen här fixade så att de blir körda här idag trots att det är helg. I dag var A och K här och lämnade lite grejer. Underbart att se henne även om det var genom en glasruta. Vi pratade i telefon samtidigt. Det värker i hjärtat när jag inte får pussa och krama på henne när hon är bara några cm bort. Men detta är vår verklighet, ibland måste jag vara på sjukhus ett tag men sedan kommer jag hem igen och är en rätt normal mamma. Tur att hon har en så fin pappa! Kram på er.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt med skidor :)
Skönt att du mår bättre och hoppas att du kan åka hem och krama Kajsa snart. Hon är en jättefin tjej. Lina sa härom dagen att hon tyckte att det var kul att Kajsa hälsade på i hennes hus :) Hoppas att Kajsa också tyckte att det var roligt.
Ta hand om dig. Kram Eva

Märta sa...

Nu äntligen har jag lagt in en bild på vinsten jag vann hos dig!
Tack gulliga du!
Hoppas att du mår bra igen!
kram! Märta

Susann sa...

Här har vi också tittat på skidor nästan hela dagen, riktigt spännande!
Nu har jag tre dagar till beräknad ankomst....ska bli så skönt att gå in i nästa fas. Känns som att jag kan det här nu!
Hoppas du blir frisk snabbt och får komma hem. Massa krya på dig kram Susann

Anonym sa...

Jag vet ju goding att du har varit en förklädd sportnörd hela tiden men för en del tar det tid att erkänna detta (hi hi). Skönt att du är frisk igen kram marita

I mina gömmor sa...

Eva, Det vore kul om Lina och övriga familjen ville komma hit på en fika när jag blir frisk. Tror att hon skulle gilla att titta på alla Kajsas små pryttlar. :-) Kram

Märta: Vad roligt, ska kika! Kram

Susann: Åh vad spännande! Jag tror att ni kommer bli så fina föräldrar och jag ser fram emot att träffa er alla 3 nästa gång vi ses! Lycka till och ta hand om dig. Kram

Marita: Haha, det tror du va? Nu är ordningen återställd! Det krävdes 5 dagars isolering för att jag skulle gilla slalom yttepyttelite. Kram