..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/21

En magisk halvtimma.

Varje måndag när jag lagt Kajsa har jag en halvtimma helt för mig själv, en stund när allt är tyst förutom vattnet som rinner i akvariet. Då tycker jag det är mysigt att krypa upp i soffan under en varm filt och unna mig något extra gott. I dag har jag en bit kladdkaka som väntar på att bli uppäten. En rejäl klick grädde och sedan är jag nöjd och glad!


I morgon kommer snickarna och börjar bygga upp byggställningen! Vi har enats om stilen på golvet och det kommer bli någon form av vintage ek. A hämtade an massa golvkataloger men den vi tycker mest om, iaf på bild, är faktiskt Bauhaus variant.

Nu är det sportlov här och jag har tagit ledigt på onsdag, fast vi tjuvstartar myset redan i morgon eftermiddag då vi ska gå på Trassel!

Kram från Malin

Inga kommentarer: